Μαρία Μπακοδήμου: Η νέα της σχέση και η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της


Η Μαρία Μπακοδήμου μίλησε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» για την πιο δύσκολη στιγμή της ζωής της, όταν ο πατέρας της έφευγε από τη ζωή. Η παρουσιάστρια του Star, όμως, δεν δίστασε να αναφερθεί και στην προσωπική της ζωή.



Σχετικά με τις φωτογραφίες με τον νέο της σύντροφο που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, η παρουσιάστρια του Star είπε: «Είμαι πολύ καλά και ερωτευμένη [...] Δεν ήταν δημόσια εμφάνιση, αλλά ένας οικογενειακός γάμος. Δεν υπήρχε φωτογράφος καλεσμένος. Δεν με ενόχλησε. Δεν μπορώ να πω ότι στεναχωρήθηκα, αλλά δεν το χάρηκα. Δεν ήταν κάτι που ήθελα. Προτιμώ να κρατώ τη ζωή μου σε ήσυχους τόνους, αλλά από εκεί και πέρα δεν κρύβομαι, ούτε πήρα τηλέφωνο να πω "σας παρακαλώ μην το βάζετε" . Δεν έχω κάτι να κρύψω, αλλά δε θέλω να βάζω ταμπέλες και λεζάντες».

Όσο για τη δυσκολότερη στιγμή που έχει βιώσει στη ζωή της, η Μαρία Μπακοδήμου εξομολογήθηκε: «Η πιο σοκαριστική στιγμή της ζωής μου συνέβη κατά τη διάρκεια της ασθένειας του πατέρα μου. Πέθανε από καρκίνο του πνεύμονα. Πριν φύγει έπαθε οξύ πνευμονικό οίδημα. Ήμουν μαζί του στην κλινική, όπου νοσηλευόταν. Κατά τη διάρκεια του οιδήματος, έμεινα στο δωμάτιο δίπλα του παρακολουθώντας τον. Ο τρόπος που προσπαθούσαν να τον κρατήσουν στη ζωή οι γιατροί και οι νοσηλευτές και η προσωπική του αγωνία να ζήσει ήταν η πιο σοκαριστική στιγμή που βίωσα. Ήθελα να βρίσκομαι δίπλα του. Ένιωθα ότι μ’ αυτό τον τρόπο του έδινα ώθηση να μείνει ζωντανός. Με πόνεσε πολύ και με πονά ακόμα ο θάνατος του μπαμπά μου. Πάντοτε θα αισθάνομαι πόνο».

Πάνω στο ίδιο θέμα, μάλιστα, η ίδια πρόσθεσε: «Πρόσφατα είδα μια φωτογραφία του στο σπίτι μας που κρατούσε αγκαλιά τον γιο μου. Παρατηρώντας τον, είχα την αίσθηση ότι υπάρχει. Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι έχει φύγει εδώ και δέκα χρόνια. Πληγώνεσαι από την αρχή. Καμιά φορά αν δω στο δρόμο έναν άνθρωπο που του μοιάζει, ταράζομαι, μπερδεύομαι, λέω “ο μπαμπάς μου”. [...] Μου λείπει».

Περισσότερα στο ΕΓΩ Weekly που κυκλοφορεί

Πηγή: yupiii.gr